خرید کارنمای معلمی

فراخوان جدید ترین خرید کارنمای معلمی در نیمه دوم تابستان جدید از سوی سازمان دانشگاه فرهنگیان اعلام شد. در این اطلاعیه، نحوه ثبت نام و شرکت در جشنواره با جزئیات کامل ذکر شده است. این جشنواره حول دو محور، ویژه فرهنگیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت برگزار می شود.

خرید کارنمای معلمی همانند دوره های قبلی، به منظور بررسی مسائل اساسی مربوط به آموزش و پرورش، یافتن راهکارهای مناسب جهت پرداختن به این مسائل در سطوح مختلف نظام تربیتی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. همچنین تولید محتوای علمی، ایجاد تعامل و همکاری در سازمان دانشگاه فرهنگیان و مدیران بخش های آموزش و پرورش از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می باشد. در ادامه این مقاله به معرفی خرید کارنمای معلمی ، سایت و نحوه ثبت نام، مراحل اجرایی و اعلام نتایج این جشنواره پرداخته شده است.

معرفی خرید کارنمای معلمی

خرید کارنمای معلمی توسط سازمان دانشگاه فرهنگیان کشور با همکاری برخی از معاونت‌های وزارت آموزش و پرورش مانند معاونت پرورشی دانشگاه فرهنگیان، پژوهشگاه مطالعات و… برگزار می شود. این جشنواره اهداف مختلفی را در بر گرفته که برخی از مهم ترین آنها عبارتند از:

  • پرداختن به مهم ترین مسائل آموزش و پرورش
  • یافتن بهترین راه ها برای حل مسائل
  • پرداختن به مسائل گوناگون در سطوح مختلف نظام آموزشی و تربیتی
  • باز تولید محتوای علمی در جامعه فرهنگیان دانشگاهی
  • رواج گفتمان انقلاب اسلامی در بخش های مختلف تعلیمی و تربیتی
  • ایجاد تعاون و همکاری بین سازمان دانشگاه فرهنگیان و مدیران در بخش های مختلف آموزش و پرورش

خرید کارنمای معلمی علاوه بر اهداف مختلف، محورهای گوناگونی را نیز شامل می شود. شاخص ها و راهکارهای مناسب تربیتی مطابق با محوریت دانشگاه فرهنگیان، ارائه راهکارهای افزایش منابع مالی و نقش آنها در بهبود کیفیت بخش های آموزش و پرورش از جمله این محورها می باشد. علاوه بر این جشنواره فرهنگیان علاقمند به کتاب و کتابخوانی می توانند در جشنواره کتاب سال معلم شرکت نمایند. از دیگر محورهای خرید کارنمای معلمی نیز می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش همکاری خیرین مدرسه ساز
  • یافتن راهکارها برای افزایش هویت فردی و ملی دانش آموزان
  • بررسی نیازها و دغدغه های دانش آموزان
  • یافتن راهکارهای مدیریتی جهت استفاده از فضای مجازی برای تعلیم و تربیت
  • رفع موانع و تعامل بیشتر خانواده و مدرسه
  • شناسایی وضعیت و نقش ارزش های دفاع مقدس در بین دانش آموزان و تقوبت آن ها
  • افزایش ارتقاء، منزلت، جایگاه و انگیزه کاری فرهنگیان
  • آسیب شناسی فرهنگی، روانی و اجتماعی در بین دانش آموزان
  • ارائه راهکارهای تربیتی و رفع شبهات دینی برای دانش آموزان
  • آینده نگری و بهبود فعالیت آموزش و پرورش مطابق با تحولات جهانی
  • تحقق تمدن نوین اسلامی

جدید ترین خرید کارنمای معلمی در سال جدید توسط سازمان دانشگاه فرهنگیان حول دو محور برگزار خواهد شد. محور اول، چگونگی تحقق عدالت و نصیب، ویژه عموم فرهنگیان و فعالین عرصه تعلیم و تربیت می باشد. محور دوم صیانت و ارتقاء مقام، شان و منزلت معلم ویژه هیئت های اندیشه ورز شبکه علمی دانشگاه فرهنگیان در قالب مقاله نویسی خواهد بود.

متقاضیان شرکت در جدید ترین خرید کارنمای معلمی می توانند مقالات علمی پژوهشی خود را در مهلت تعیین شده به سایت جشنواره به نشانی مربوطه ارسال نمایند.

جشنواره ادبی هنری سرباز ولایت در دو بخش ادبی و هنری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود اعم از شعر، دلنوشته، داستان کوتاه و… را به این جشنواره ارسال نمایند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

سایت ثبت نام خرید کارنمای معلمی

در گذشته متقاضیان برای شرکت در جشنواره های مختلف می بایست آثار خود را از طریق پست به دبیرخانه جشنواره ارسال می کردند. امروزه این روند تغییر کرده و برای هر جشنواره ای یک سایت تخصصی ایجاد شده تا شرکت کنندگان بتوانند به راحتی آثار خود را در کوتاه ترین زمان به دبیرخانه جشنواره ها ارسال نمایند. بر همین اساس به منظور برگزاری هر چه بهتر خرید کارنمای معلمی، سایت این جشنواره به نشانی مربوطه راه اندازی شده است. در این سایت، تمامی مراحل از ارسال آثار تا اعلام نتایج به صورت اینترنتی انجام می شود.

بر اساس فراخوان منتشر شده از سوی سازمان دانشگاه فرهنگیان، متقاضیان شرکت در خرید کارنمای معلمی بر اساس جدول زمان بندی شده تا تاریخ مذکور فرصت دارند تا آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال نمایند. شرکت کنندگان برای شرکت در این جشنواره می بایست آثار خود را به صورت اینترنتی در سایت دبیرخانه به نشانی مربوطه بارگذاری نمایند. علاوه بر این جشنواره علاقمندان به داستان نویسی و… می توانند در جشنواره ادبی حیات نیز شرکت کنند.

بعد از بارگذاری آثار در سامانه خرید کارنمای معلمی، ابتدا این آثار در سطح استانی توسط داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. بعد از عبور از این مرحله، آثار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می کنند. بنابراین با توجه به این موضوع، بهتر است که متقاضیان شرکت کننده در این جشنواره، هر چه سریعتر نسبت به بارگذاری آثار و مقالات خود اقدام نمایند.

نکته قابل توجه دیگر این است که شرکت کنندگان می ‌توانند در زمان تعیین شده، مقالات بارگذاری شده خود را اصلاح کرده و یا مقاله دیگری را جایگزین نمایند. همچنین هر یک از متقاضیان باید مقالات خود را به صورت انفرادی ارسال نمایند، یعنی هر مقاله تنها باید یک نویسنده داشته باشد. همچنین می بایست در دو نسخه و دو فرمت ارسال گردد. نسخه اول با فرمت ورد و با مشخصات کامل، نسخه دوم نیز همان مقاله بدون مشخصات نویسنده با فرمت pdf باشد.

نحوه ثبت نام خرید کارنمای معلمی

در رابطه با زمان ثبت نام خرید کارنمای معلمی باید خاطر نشان کرد که در حال حاضر این جشنواره رسما آغاز شده و متقاضیان می توانند تا آذر ماه مقالات خود را در سایت به نشانی مربوطه ثبت کنند. اما قبل از این کار، می بایست به ثبت نام در سامانه شعف بپردازند. در ادامه به مراحل تصویری ثبت نام خرید کارنمای معلمی پرداخته شده است.

مراحل اجرایی خرید کارنمای معلمی

پس از این که شرکت کنندگان فرآیند ارسال مقالات خود را انجام دادند، مقالات به مرحله داوری می رسند. نکته حائز اهمیت در این رابطه این است که متقاضیان باید حتما تا تاریخ تعیین شده مقالات خود را در سایت به نشانی مربوطه ارسال کنند، چرا که عدم ارسال تا تاریخ مذکور از شرکت افراد در جشنواره جلوگیری خواهد کرد.

داورها حدود یک ماه به بررسی مقالات ارسالی می پردازند. در مورد نحوه بررسی داوران نیز باید اشاره کرد که آن ها بر اساس بار علمی مقاله، منابعی که تحقیقات در آن صورت گرفته است، نحوه تالیف آن، شیوایی در رساندن منظور و بسیاری از مواردی که همگی یک مقاله را از لحاظ علمی غنی می نمایند، مقالات را بررسی می کنند.

هر داور مسئول بررسی تعدادی از این موارد بوده و در انتها با نظر کلی داوران، فرد برتر انتخاب شده و در زمان ذکر شده در شبکه علمی فرهنگیان (شعف) نتایج اعلام خواهد شد. علاوه بر این جشنواره، فرهنگیان علاقمند به موضوعات با محوریت مذهبی و دینی می توانند در جشنواره گلدسته های سرو شرکت کنند.

پس از این که مقالات توسط داورها مورد بررسی قرار گرفت و شخص برگزیده مشخص شد، برخی از مقالات چاپ شده تا عموم جامعه نیز بتوانند با نکاتی که در مقاله ثبت شده است، آشنا گشته و همچنین با نویسنده مقاله آشنا شوند. مقالات معمولا در سایت های خبری مورد تایید و یا سایر مجلات به چاپ می رسند.

جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری با تاکید بر روش های تدریس تلفیقی و مسئله پرور با هدف کيفيت بخشی به فرايند آموزش و يادگيری، آشنايی با روش های تدريس تلفيقی، حل مسئله، يادگيری و… برگزار می گردد. برای اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه کنید.

اعلام نتایج خرید کارنمای معلمی

در رابطه با نحوه اعلام نتایج خرید کارنمای معلمی باید گفت که متقاضیان شرکت در این جشنواره تا تاریخ تعیین شده می بایست آثار خود را به پورتال جامع دبیرخانه جشنواره به نشانی مربوطه ارسال نمایند. داوری آثار بعد از آن انجام شده و نتایج در سایت مذکور درج خواهد شد.

افرادی که جزو نفرات برتر انتخاب شوند، راهی مرحله کشوری شده و مقالات آن ها نیز جزو نمونه های برتر کشوری انتخاب و معرفی می گردند. پس از این که شرکت کنندگان مرحله کشوری را نیز پشت سر بگذارند، مقالات آن ها در پایگاه های خبری و علمی رسمی کشور چاپ می گردد تا علاوه بر تجلیل از افرادی که در این زمینه تلاش کرده و به عنوان فرد برتر معرفی شدند، عموم مردم نیز با تلاش های این افراد و اطلاعات علمی که با کوشش بسیار بدست آوردند، آشنا شوند.

پس از اعلام نتایج، آیین اختتامیه جشنواره در دوره استانی همزمان با هفته بزرگداشت دانشگاه انجام می شود و در این آیین از افراد برتر در این زمینه تجلیل به عمل خواهد آمد. علاوه بر این جشنواره، جشنواره ملی رویش در جهت توسعه فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود و فرهنگیان می توانند در آن شرکت نمایند.

سوالات متداول

۱- ✔️ خرید کارنمای معلمی چیست ؟

✔️ خرید کارنمای معلمی به منظور بررسی مسائل اساسی مربوط به آموزش و پرورش، یافتن راهکارهای مناسب جهت پرداختن به این مسائل در سطوح مختلف نظام تربیتی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

۲- ✔️ محورهای خرید کارنمای معلمی چه چیز هایی هستند؟

✔️ افزایش همکاری خیرین مدرسه ساز، یافتن راهکارها برای افزایش هویت فردی و ملی دانش آموزان، بررسی نیازها و دغدغه های دانش آموزان و سایر محور در این مقاله ارائه داده شده است.

۳- ✔️ نحوه ثبت نام خرید کارنمای معلمی چگونه است؟

✔️ داوطلبان ثبت نام خرید کارنمای معلمی ابتدا باید به ثبت نام در سامانه شعف بپردازند و سایر مراحل به همراه راهنمای تصویری در این مقاله قرار داده شده است.


نوشته شده توسط محمد صالح
تاریخ انتشار : 25 جولای 23
نظرتان را ثبت کنید.

94 − 86 =